Thursday, July 24, 2008

mee udang part ii


hmm...tu dia, mee udang aku dah sampai...



malu-malu plak mak aku ni


bila dah sampai...apa lagi...ayah pun pulun lah dengan penuh berahinya...
Tok ooii...jangan la dok ralit kelaih udang tu ja...makan la mee tu sama...

nampaknya mak dan ayah dah kenyang tu...jom la beransur...
lepas kenyang makan kami pun pulang lah dengan penuh keriangan....hehehe otw pulang singgah snap pic sawpad(istilah abang beruangmadu)yang sedang dituai oleh jentuai...

korang nampak tak jentuai sedang bekerja di tengah sawah padi tu???
lokasi sawah padi ni kat Kg.Permatang Pasir(kampung Dato' K)



9 comments:

PUTUBAMBU said...

ish..ish..sedapnya mee udang tu..!
terliuq cheq dah ni...!!

cheq pun pernah makan mee udang kat belah utara ni.. tapi kat Sg. Dua.. yg tepi h/way tu.. rasanya pernah masuk JJCM le..

sedap.. tapi kat situ semuanya udang galah..

PUTUBAMBU said...

aiyakk..!!
aku tak abih scroll down lagik..

rasanya macam kt kedai ni jek yg putu pergi dulu.. pasal ada sungai kat tepi tu...

mmg sedap ah..
dia ada jual n. goreng udang jugak kan? bubuh udang galah..

sib baik aku tak preggy..kalau tidak.. skrg gak aku apply cuti gi sana..! huhu..

Catz said...

wow...mee udang...sedapnya tgk..
ehm..udanggg....pantang la catz ni..pantang tgk..
kalau dekat aku dah pi serbu nih...hehhee

adie-ishmael said...

catz= tak pa...bila mai ke sini abang belanja catz

PUTUBAMBU said...

oh ye ke nazz.. ahkak salah tempat ek..?? (malusnya aku...!)

tapi mmg ah akak ingat.. tempat tu masuk JJCM kat Sg. Dua...

nengok gambor dlm ni pun dah buat aku terliur...

adie-ishmael said...

Puan Putu...ajak la hubby mai makan kat sini...saya blanja.

PUTUBAMBU said...

ha..belanja? (aku kalau pasal belanja..mmg laju jek aku dngr..hehee)..

boleh..boleh..ada kesempatan kami ke utara.. putu cari ismadi ngan nazz ye...

nanti kalau turun kl.. calling2 putu yek.. nazz ada no..

adie-ishmael said...

putu perempuan so kena cakap sawadde kha...kalo lelaki kena cakap sawaddee karp tetapi kalo pondan kena cakap sawaddee ya!!!

isz_ismael said...

makkkkkkk..ayahhhh...tok pun ade tuh..x sangka nyeee..dh lama x tgk diorang..sabar erk..i will fly back soon