Sunday, August 10, 2008

PERANGINAN SRI PERIGI

Bosannya dok rumah sorang-sorang...tak tau nak buat apa...capai kunci kereta,keluar rumah.Pandu kereta menuju ke daerah Yan,Kedah Darul Aman. Lebih kurang 45km dari rumah.Tempat yang dituju ialah Peranginan Sri Perigi,tak jauh dari Pekan Yan Kecil.Ini kali pertama aku ke situ...
jalan menuju ke lokasi...melalui kampung2 dan sawah di kiri kanan jalan

dah sampai pun...tingginya air air terjun nie...budak2 ooii...syoknya hampa mandi no,tak pa, sat lagi aku terjun tunggin buyung macam hampa jugak.
amboi...!!!pi mandi air terjun bawa sabun dan syampu bagai...hmm...gosot la kuat2 dan pakai la sabun apa sekali pun,aku rasa kulit hampa tak akan jadi lebih cerah pun...hehehe,matila mulut capui!
woi!!tu apa hal pulak sampai macam tu,korang skodeng ikan tengah bersenggama ker?
Awat yang dok meloko tu dik? Hang sedih pasai marka hang tak leh mai sama ka? Tak mandi?Abang2 ngan kak2 hang dah keghabat bukit nu...ada ka patut depa tinggai hang sorang?!

2 comments:

Catz said...

he....bestnya...sejukkk mata memandang...lama dah tak pi air terjun....uihh..nampak sejukk dan bestt..

adie-ishmael said...

catz=tu la...best rendam lama2 dalam air tu...